reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
eva kačková

eva kačková

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

chcela by som tu písať o všetkom možnom...čo nás ženy baví, zaujíma a možno aj mužov na nás.. Zoznam autorových rubrík:  len tak niečozo životaSúkromnéNezaradené

reklama

zo života

Vyzývam na súboj všetky klobásky sveta !!!! úvod

eva kačková

Vyzývam na súboj všetky klobásky sveta !!!! úvod

Dnes ráno som sa rozhodla predať svoju kožu na trh:-) A myslím to úplne, ale úplne vážne. Rozhodla som sa vyzvať moje milované klobásky na súboj. Na súboj na život a ..... no na smrť určite nie, lebo zadné dvierka si treba v tomto prípade nechať. Čo ak sa mi môj súboj nepodarí a ja nebudem môcť zajedať moju porážku klobáskami, lebo budú mŕtve :-) ?

  • 18. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Štúdia o sexe vo vyššom veku

eva kačková

Štúdia o sexe vo vyššom veku

Len taká malá štúdia o sexe... nie je vhodná pre nikoho s nejasným názorom a nie kladným postojom... :-) taký nech si radšej prečítajú niečo o aktuálnej politickej situácii, alebo o tom čo ich práve naštvalo, slušne povedané... mi ostatný pouvažujme, usmejme sa, zaprajme si a zabavme sa o živote....

  • 7. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
ako privítať manžela pri návrate domov z práce

eva kačková

ako privítať manžela pri návrate domov z práce

možno aj vám prišiel emailom návod z učebnice Hospodárenia v domácnosti z 50 - tich rokov minulého storočia a v ňom pár rád ako treba vítať svojho manžela pri príchode z práce domov.. mne ako žene sa tieto rady veľmi páčili a rozhodla som sa ich pre lepšie pochopenie preložiť do našej modernej doby..tak aby to bolo ideálne pre našich moderných mužov:-)

  • 27. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu