reklama

Vyzývam na súboj všetky klobásky sveta !!!! úvod

Dnes ráno som sa rozhodla predať svoju kožu na trh:-) A myslím to úplne, ale úplne vážne. Rozhodla som sa vyzvať moje milované klobásky na súboj. Na súboj na život a ..... no na smrť určite nie, lebo zadné dvierka si treba v tomto prípade nechať. Čo ak sa mi môj súboj nepodarí a ja nebudem môcť zajedať moju porážku klobáskami, lebo budú mŕtve :-) ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
moja motivácia spred roka :-)nie váha, ale pohoda:-)
moja motivácia spred roka :-)nie váha, ale pohoda:-) (zdroj: evka)

Pred rokom sa mi stala veľmi nemilá vec a myslím, že mi obrátila život naruby a vtedy sa začalo moje leňošenie. Mala som pár týždňov naozaj iné problémy, ale čo ja viem mohli stačiť také dva - tri, možno štyri mesiace. Ale nie, mne bolo treba až vyše roka. A zrazu som si jedného pekného upršaného letného dňa uvedomila, že všetky moje pekné letné veci vlastne už ani nie sú moje. Nie žeby mi ich niekto ukradol, to nie!! Moja skriňa jednoducho všetky moje veci zmenšila a ja keď si teraz niečo oblečiem tak v tom vypadám ako moje milované klobásky. Klobásky sú síce veľmi výborný, chutný, príjemný a nesmierne voňavý spoločník, ale na tanieri a nie okolo môjho brucha kde sa hnusoby dokážu zväčšiť až do rozmerov plávajúceho kolesa a ja mám pocit, že už som asi teda zabudla aj plávať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak som sa rozhodla, že s nimi ukončím dlhoročný vzťah a začnem chudnúť !!! Hahaha zasmejú sa mnohí z Vás, však leto už dávno začalo a aj tak to už nestíha, tak čo tu strúha formu ?? No určite takých tu už bolo !! Každý chce chudnúť a po mesiaci ho to prestane baviť ! Čo myslíte, že mňa takéto myšlienky neprepadali??? Každý deň, a tak kým som sa rozhodla vyzvať klobásky na súboj tak mi to trvalo takmer mesiac.

Toto leto síce už začalo, ale ja by som veľmi rada stihla to budúce :-) No ja nechcem po mesiaci prestať, lebo milujem, keď ma môj Jurajko nosí na rukách a v poslednom čase to zvláda už len v bazéne :-) No zvláda to aj na súši, ale len pod hrozbou vyskočenej platničky alebo poriadneho pruhu :-) A to je poriadna motivácia, že konečne nebudem musieť chodiť do postele po vlastných:-) ak vyhrám súboj s klobáskami..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A tak teraz tu ako sedím, ponúkam verejne svoju kožu na trh. Každý týždeň budem písať ako prebieha môj klobáskový súboj. A prečo klobáskový??? Od malička hneď ako som prvýkrát zbadala a ochutnala klobásky som sa do nich zamilovala nevýslovnou láskou:-) Môžem ich jesť kedykoľvek, v akomkoľvek množstve, akejkoľvek dennej či nočnej hodine, akejkoľvek konzistencii, farbe no proste moja láska ku klobáskam je nekonečná až taká, že raz som s jednou schovanou klobáskou spala pod vankúšom aby nikto neprišiel na to, že ešte aj pred spaním hryziem takú jednu maličkú čerstvo vyudenú klobásku - čo na tom, že celá spálňa mala klobáskovú vôňu :-) Viete si predstaviť ako to ide byť pre mňa ťažké vzdať sa toho čo milujete celé roky??:-) Ale bohužiaľ majú tvrdú konkurenciu ja totižto milujem aj samu seba a to asi trošku viac ako ich:-)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A ešte jednu nemilú vec musím spraviť teda vlastne dve !! Musím si kúpiť váhu (ešte nikdy som nemala vlastnú váhu), odvážiť sa a verejne priznať svoje kilá - myslím, že pokazím trochu náladu pár ľuďom, ktorí sa mi snažili nahovoriť, že viac ako 75 kg určite nemám :-)) podľa môjho skromného odhadu mám najmenej o desať viac.. a druhá vec je: odfotím sa pre seba a všetkých, ktorý sú ochotný si vychutnať môj prípadný neúspech alebo úspech..a fotky samozrejme zverejním nech je s čím porovnávať.

moja posledná klamacia fotka:-)))

eva kačková

eva kačková

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

chcela by som tu písať o všetkom možnom...čo nás ženy baví, zaujíma a možno aj mužov na nás.. Zoznam autorových rubrík:  len tak niečozo životaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu